Overslaan naar content

Medewerker Customer Care Frontoffice

Op locatie, Hybride
  • Voorburg, Zuid-Holland, Nederland
Customer Care

Functieomschrijving

Wij zoeken een Medewerker Customer Care Frontoffice 
die meebouwt aan miljoenen CO2-neutrale woningen in Nederland.

Hoi! Wij zijn Eteck. Elke dag werken we met zo’n 130 bevlogen mensen aan het versnellen van de duurzame energietransitie in Nederland. Samen zijn we onderweg naar 8 miljoen CO2-neutrale woningen in Nederland. Hieraan bijdragen? Ons team zoekt een klantadviseur die zich, naast duurzaamheid, ook inzet voor blije klanten.

+ Kans om jouw vaardigheden in te zetten voor een betere toekomst.
+ Meer dan genoeg tijd en ruimte om klanten écht te helpen.
+ Gezellige collega’s om op vrijdagavond een feestje mee te bouwen.

Bij Eteck ga je doen waar anderen over praten
Ok, dus wij zijn de grootste duurzame warmteleverancier van Nederland. We zijn ook als enige in staat om elke fase van een energieproject helemaal op maat te ontwerpen, te realiseren en te beheren. Bij Eteck doen we waar anderen over praten. We maken maximaal gebruik van lokaal beschikbare warmtebronnen en leveren energie uit zonnepanelen, oppervlaktewater, lucht en duurzame restwarmte #wow

Zo maak jij impact als Medewerker Customer Care Frontoffice 

Als onderdeel van ons Customer Care team, speel je een cruciale rol in de tweedelijns ondersteuning. Met een focus op complexere klantvragen, pak jij de tickets op die zijn doorgestuurd door onze eerstelijns support. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van deze tickets, variërend van het verwerken van mutaties tot het informeren van onze klanten over uiteenlopende zaken. Onze eerste lijn is uitbesteed, waardoor jij je volledig kunt concentreren op het bieden van kwalitatieve ondersteuning en het tijdig oplossen en beantwoorden van onze klantvragen.


Samenwerking staat centraal in je rol. Je onderhoudt nauw contact met verschillende afdelingen binnen ons bedrijf om zaken efficiënt af te handelen en de klanttevredenheid te verhogen. Jouw bijdrage aan het optimaliseren van onze dienstverlening is essentieel. We moedigen je aan om met innovatieve ideeën te komen die onze service naar een hoger niveau tillen.


Je expertise strekt zich uit over het gehele spectrum van klantenservice taken, van het wijzigen van persoonsgegevens tot het grondig uitzoeken van klantverbruik, vragen over facturen en het oplossen en afhandelen van klachten. In deze rol ben je betrokken bij een breed scala aan administratieve taken, waardoor elke dag nieuwe uitdagingen en leermogelijkheden biedt.





Dit neem je mee uit eerdere ervaringen

+ Ervaring in een rol als eerste aanspreekpunt voor bedrijven en consumenten.
+ Goede communicatieve vaardigheden, zowel intern als extern.

+ Persoonlijke ambitie om te blijven leren en door te groeien.
+ Positieve energie, geduld en een aanstekelijke klantgerichtheid.

Dit krijg je ervoor terug
We denken dat de kans om bij te dragen aan een duurzame toekomst jouw energielevels al flink laat stijgen. Maar je kunt ook rekenen op een goed salaris en super voorwaarden zoals:

+ Veel doorgroeimogelijkheden. 
+ 43 vakantiedagen (waarvan 13 standaard worden uitbetaald).

+ Pensioen bij BPF. 
+ Budget voor sportschool en een thuiswerkvergoeding.

+ Persoonlijke training, gratis lunches en training on-the-job.

+ Hybride werkomstandigheden: we geloven in de kracht van op kantoor werken maar
denken ook dat mensen effectief op afstand kunnen werken.



Krijg je hier energie van?
Wij horen graag van je! Heb je nog vragen? Quentine heeft het antwoord. Stuur haar gerust een e-mail via q.stoc@eteck.nl



Vereisten

-

Op locatie, Hybride
  • Voorburg, Zuid-Holland, Nederland
Customer Care

of